чарівна країна почуттів методика
чарівна країна почуттів методика
Тест «Чарівна країна почуттів» (Т.Д.Зінкевіч Євстигнєєва). Мета: дослідження психоемоційного стану дитини. Перед дитиною (або дітьми) психолог розкладає вісім олівців (червоний, жовтий, синій, зелений, фіолетовий, коричневий, сірий і чорний) і бланк методики. Інструкція 1: «Далеко-далеко, а можливо, і близько, є чарівна країна, і живуть в ній почуття: Радість, Задоволення, Страх, Провина, Образа, Смуток, Злість і Інтерес. Живуть вони в маленьких кольорових будиночках. Причому кожне почуття живе в будиночку певного кольору. Якесь почуття живе в червоному будиночку, якесь в синьому, якесь в чорн.
Методика «Чарівна країна почуттів» (Авторська - Т. Грабенко, Т. Зінкевич-Євстигнєєва, Д. Фролов). Мета: Виявлення ставлення дітей до близьких для них людей і до подій, що відбуваються в їх повсякденному житті. Дослідження психоемоційного стану дитини. Завдання: • Ознайомити дітей з різними емоційними станами. • Розвивати у дітей здатність до рефлексії емоційної поведінки. • Розвивати у дітей навички самоконтролю. Інвентар: кольорові олівці, заготовки карти чарівної країни. Час роботи: 25 хв.
Методики исследования эмоционально – личностного развития дошкольника. 1.Тест «Волшебная страна чувств» (Т.Д.Зинкевич – Евстигнеева). Цель: исследование психоэмоционального состояния ребенка. Рис.1.Волшебная страна чувств. Перед ребенком (или детьми) психолог раскладывает восемь карандашей (красный, желтый, синий, зеленый, фиолетовый, коричневый, серый и черный) и бланк методики (рис. 1). Инструкция 1: «Далеко-далеко, а может быть, и близко, есть волшебная страна, и живут в ней чувства: Радость, Удовольствие, Страх, Вина, Обида, Грусть, Злость и Интерес.
Методика «Волшебная страна чувств» (Авторская - Т. Грабенко, Т. Зинкевич-Евстигнеева, Д. Фролов). Цель: Выявление отношения детей к близким для них людям и к событиям, происходящим в их повседневной жизни. Исследование психоэмоционального состояния ребенка. Задачи: • Познакомить детей с разными эмоциональными состояниями. •. Развивать у детей способность к рефлексии эмоционального поведения. •. Развивать у детей навыки самоконтроля. Инвентарь: цветные карандаши, заготовки карты волшебной страны. Время работы: 25 мин. Возрастные рамки применения: клиенты от 5 лет до 13 лет. Алгоритм работы. Вст.
Завдання пізнавального, емоційно- ціннісного, екологічного, художньо-естетичного та креативного розвитку. Створити умови для художнього ексериментування: можливість змішувати гуашевих фарб та одержання нових кольорів та відтінків, вміння робити припущення, висновки. Закріплювати вміння фантазувати визначаючи настрій, запах кольорів веселкового спектру та відтінків. Продовжувати знайомити з нетрадиційною технікою малювання – акватипією, та вміння використовувати цю техніку під час малювання. Конспект на урок Дошкілля скачати.
проводилось за методикою «Чарівна країна почуттів». Порівнюючи результати. даної методики, було відмічено переваження позитивних емоцій у дітей. Заняття (1-3) були присвячені психоедукаціїї про відмінність емоцій від. почуттів, їх роль у житті людини, важливість розпізнавання «зчитування».
Аннотация: представленная методика отличается удобством использования, информативностью результатов, и помогает во-первых установить контакт между психологом и учеником младшей школы перед проведением. Коррекционно – восстановительной и развивающей работы и во-вторых самое последнее занятие можно целиком посвятить процессу психодиагностики для сравнения результатов до и после. Сравнивая результаты, мы сможем определить эффективность нашей работы.
Методика «Чарівна країна почуттів». Дану методику ми, хоча й не встигли спробувати на практиці, проте розібрали теоретично. Окрім зустрічей з куратором практики, ми також проводили зустрічі в мікро-групах, на яких детальніше розглядали пройдені методики та робили їх інтерпретації. Отже, я можу сказати, що навчальна психодіагностична практика у Центрі практичної психології «Анкор» була: Корисна Цікава Пізнавальна Продуктивна А іноді й дуже весела. Дякую за увагу!
Методика «Волшебная страна чувств» Задание 1. Раскрась домики в цвета: красный, желтый, синий, зеленый, фиолетовый, коричневый, серый, черный. 2. Рассели в цветные домики жителей этой страны. 3. Раскрась карту. Обработка результатов. При обра. Методики «Волшебная страна чувств». Вторник, 25 Марта 2014 г. 17:43 + в цитатник. Методика «Волшебная страна чувств». Задание 1. Раскрась домики в цвета: красный, желтый, синий, зеленый, фиолетовый, коричневый, серый, черный. 2. Рассели в цветные домики жителей этой страны.
Країна «Страх». 1 клас Чарівні країни емоцій. Завдання. Вправи. В «Почуттів» свої почуття. Розвивати інтерес до самого себе, підвищувати незвичайної країни Почуття». І самооцінку. 2. Вправа «Впізнай емоцію». Методики підбираються з урахування можливості їх адаптації до використання у дітей з вадами зору. Заняття з дітьми підготовчого класу мають на меті створення сприятливих умов для пізнання дитиною з вадами зору самої себе та усвідомлення себе частиною соціуму, формування навичок соціально адекватної поведінки.
Методика створення казкового середовища. Драматизація казок у казкотерапії. Казкова лялькотерапія у роботі з дітьми із стресовими станами. «Чарівна країна почуттів»; «У кого(у що) зачаклувала мене Фея»; «Моя родина» . Слухаю власні почуття! Таким чином частково з дитини знімається агресія та занепокоєння. Методика проведення передбачає виконання таких вимог: слід забезпечити дитину різними засобами (олівці, фарби, фломастери тощо), щоб надати можливість власного вибору; створити комфортне середовище
І це викликає перше почуття симпатії, перше свідоме враження від правди й неправди, тієї примітивної великої правди, яка залягає в глибокому лоні народної душі й виливається так просто в народних казках. Тут уперше прокидається дитяча увага до людий, співчуття їхній долі, зростає глибока сердечна любов до краси й добра.
„Чарівні черевички, несіть нас до чарівної країни почуттів” (повторити заклинання декілька разів). Руки розставте в сторони, як птахи крилами. Летимо, теплий вітер нас обдуває. Нарешті приземлилися! От ми і в чарівній країні почуттів. У цій країні багато мешканців. Як ви гадаєте, хто може тут мешкати? (відповіді дітей). У цій країні почуття живуть, І кожен з них свій настрій має: Суворою цю сіру хмару звуть
Давайте допоможемо жителям чарівної країни почуттів - і розфарбуємо їх будиночки: для кожного почуття - свій колір. (На основі заповненої картки психолог отримує можливість діагностувати емоційний стан людини, здійснювати інтерпретаційні роботу). На другому етапі - «казка» триває: «Жителям країни дуже сподобалися їх хатинки і вони з вдячністю подарували вам . (летючий корабель, вертоліт, літак, дирижабль - вибираєте, залежно від складу аудиторії, головне, щоб в країну почуттів можна було подивитися з висоти пташиного польоту). Але ви вирішили скористатися такою чудовою нагодою - подорожувати.
Методика виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до людини в навчально-виховному процесі. Методичний посібник. Київ - 2013. 10. Вправа „Розвиваємо уяву” Учитель: Уявіть чарівну країну Доброти. Спробуйте розповісти, які люди в ній мешкають, як вони поводяться, яких правил у житті завжди дотримуються? 11. Гра „Стежечка до серця” Учитель: На дошці ви бачите підготовлені паперові сердечка з вашими іменами (фотографіями). Учити розпізнавати власні почуття і почуття інших дітей та володіти власними емоціями. Розвивати емоційну сферу молодших школярів. Виховувати дружні стосунки у колективі та значущість кожного учня у класі.
Почуття (від старослов’янського слова «чути») – це: - свідомості (свідомість - вища форма відображення дійсності, властива людям і пов'язана з їхньою психікою, абстрактним мисленням, світоглядом, самосвідомістю, самоконтролем своєї . - Що можна сказати про світ емоцій та почуттів, які висновки зробити? Сікаленко Р. Жовтневий РМК. Робота з діагностичними картками «Колір-почуття» (за програмою емоційно-вольового розвитку дітей Т.Грабенко, Т. Зінкевич-Євстигнєєвої та Д.Фролова «Чарівна країна всередині нас»). Класний керівник.
Найважливіше – ховає у підтексті – внутрішній додатковий зміст, висловлення почуття, думки, які вкладаються в тексті. Це «ефект айсберга», розрахунок на домисл читача. Е.Хемінгуей говорив «Літературна творчість нагадує мені айсберг. 1. Особлива увага до внутрішніх переживань особистості. Глибоко показані почуття й переживання, найменші порухи його почуттів, думки, відчуттів. 2. Людина – унікальний і неповторний світ.
Коментарі
Дописати коментар